سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جمکران - ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آن که گناه بر او دست یافت روى پیروزى ندید ، و آن که بدى بر وى چیره گشت مغلوب گردید . [نهج البلاغه]

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...



سه شنبه 87/4/4 ساعت: 10:51 عصر
 

     مابین قم و جمکران تمام چمنزار است

 

     آیت الله سید محمد باقر ابطحی اصفهانی فرمودند: شبی در عالم رویا دیدم فضای مابین قم و مسجد جمکران گویا تمام چمنزار است و دارای درخت های سبز که مهتاب بر آنها می تابید و نهرهای آب در آن جریان داشت، درختی را دیدم که دارای شاخه های بسیار جذاب و سرسبز و صدای روح بخشی از میان آن به گوش می رسید که به ذهنم خطور کرد، صدای حضرت داوود(ع) است و در وسط آن درخت جایگاهی بود که در آنجا آقایی نشسته و به نظرم آمد آقا حضرت بقیة الله الاعظم امام زمان  (علیه السلام) است،صحبتی را به میان آوردم که از ذکر آن معذورم، زیرا  اشاره به عهد و پیمانی بود و سپس عرض کردم: «چه کنم که به شما قرب پیدا کنم؟» به زبان فارسی فرمودند: «عملت را عمل امام زمان قرار بده.» من به خاطرم این معنی رسید یعنی آنچه را به ذهنت می آید، اگر امام زمان بود  عمل می کرد تو هم همان را عمل کن. به عربی به حضرت عرض کردم: و هوالامل، یعنی « این آرزوی من است.» گفتم چه کنم که در این امر موفق باشم؟ به عربی فرمودند:« الاخلاص فی العمل.» از خواب بیدار شدم، چراغ خاموش بود، قلم و دفتر حاضر کردم و آن دو جمله ی سؤال و جواب را نوشتم، فردا دربارهی این دو جمله ی سؤال و جواب فکر کردم، به نظر آمد در جمله ی اول حقیقت تشیع و در جمله ی دوم راه موفقیت را که همان توحید ذاتی و عملی باشد یافتم، این دو جمله توصیه ی حضرت بود.


نوشته شده توسط: بارون



 RSS 
خانه
شناسنامه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک

:: کل مهمانان گل طه ::
130267

:: مهمانان امروز ::
0

:: مهمانان دیروز ::
3

:: پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

نگاهی بر زندگی حضرت مهدی(عج)
علائم ظهور
مسجد جمکران
امام در آیینه ی شعر
دلنوشته
جلوه های ظهور
حضرت نرجس(علیها السلام)
پاسخ به چند سؤال در رابطه با امام عصر(ع)
جزیره ی خضراء

:: درباره من ::

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...
بارون
سعی شده در این وبلاگ‍، مطالبی در رابطه با آقا امام زمان(عج) گنجانده شود. امیدوارم با استفاده از این مطالب، شناختی هرچند اندک درباره ی مولایمان امام زمان(عج) به دست بیاوریم. چون روایت شده که: هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

:: لوگوی ای گل طه::

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...

:: لینک دوستان من ::

:: لوگوی دوستان من ::






















:: موسیقی وبلاگ ::

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در ای گل طه ::

 

*
*
*
*

این صفحه را صفحه ی خانگی خود کنید


Javascripts



SongCode.blogfa