سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چه انتظار عجیبی - ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دستیار دانش بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...



یکشنبه 88/6/1 ساعت: 2:47 عصر
 

کجاست منتظر تو؟ چه انتظار عجیبی!

تو بین منتظران هم عزیز من چه غریبی

 

عجیبتر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت

 

چه بی خیال نشستم نه کوششی نه وفایی

فقط نشستم و گفتم: خدا کند که بیایی!


نوشته شده توسط: بارون



 RSS 
خانه
شناسنامه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک

:: کل مهمانان گل طه ::
130280

:: مهمانان امروز ::
3

:: مهمانان دیروز ::
2

:: پیوندهای روزانه ::

:: فهرست موضوعی یادداشت ها::

نگاهی بر زندگی حضرت مهدی(عج)
علائم ظهور
مسجد جمکران
امام در آیینه ی شعر
دلنوشته
جلوه های ظهور
حضرت نرجس(علیها السلام)
پاسخ به چند سؤال در رابطه با امام عصر(ع)
جزیره ی خضراء

:: درباره من ::

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...
بارون
سعی شده در این وبلاگ‍، مطالبی در رابطه با آقا امام زمان(عج) گنجانده شود. امیدوارم با استفاده از این مطالب، شناختی هرچند اندک درباره ی مولایمان امام زمان(عج) به دست بیاوریم. چون روایت شده که: هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

:: لوگوی ای گل طه::

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی...

:: لینک دوستان من ::

:: لوگوی دوستان من ::






















:: موسیقی وبلاگ ::

:: وضعیت من در یاهو ::

یــــاهـو

:: اشتراک در ای گل طه ::

 

*
*
*
*

این صفحه را صفحه ی خانگی خود کنید


Javascripts



SongCode.blogfa